Doručování zásilek

19. čen 2015 12:47 #1 od Los
Doručování zásilek vytvořil uživatel Los
Ahoj,
stává se i někomu jinému, že vám česká pošta nevozí balíky, ale jen hodí do schránky papírek o uložení na poštu? (adresát nezastižen, i když tam člověk celý den sedí) Máte někdo zkušenosti a jak jste to řešili? Platím poštovné za doručení na adresu, ale připadá mi, že se jim s balíky nechce jezdit.
  • Los



  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: 28 lis 2020
  • 26. čen 2015 22:28 #2 od Lucie Judáková
    Zrovna včera jsem celý den čekala na balík a pak jen zapípala sms, že balík nebyl doručen - adresát nezastižen. Ani žádný papírek jsem ve schránce neměla....Vyzvedla jsem si ho okamžitě na poště, na stížnost mi bylo řečeno, že si mohu stěžovat, že mi dají tel.číslo - ale zatím to neřeším, i když mě to štve... Našla jsem článek www.marigold.cz/item/jak-ceska-posta-pod...-dorucovanim-zasilek , ve kterém je to popsáno, třeba to i u nás funguje podobně - hlavně aby GPS nahlásila trasu, ale řidič nevyleze z auta ( i když u nás opravdu nikdo neprojel). Možná by bylo řešením vyžadování opakovaného doručení a asi hlavně písemně reklamovat, nenechávat to jen tak :-).
    Zkoušel jste někdo nedodání balíku reklamovat - s jakým výsledkem?


  • Příspěvky: 3
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • 29. srp 2015 22:22 #3 od Lucie Judáková
    Tak se mi to stalo znovu, tentokrát jsem reklamovala - alespoň po telefonu. Reklamace přijímají v Depu Mělník - pí Urbanová tel. 315 630 060.


  • Příspěvky: 3
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • 30. srp 2015 15:31 #4 od Los
    Odpověděl Los pro téma Doručování zásilek
    Také se mi to od prvního příspěvku zde stalo dvakrát znovu, jednou hodili papírek do schránky, podruhé ani to ne, takže jsem nevěděla, že se balíček již přes týden válí na poště. Psala jsem na depo Mělník e-mail, to mi poradili při na infolince České pošty. Třeba se to časem zlepší.
    • Los



  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: 28 lis 2020
  • 29. lis 2015 17:10 #5 od Martin Fontána
    Odpověděl Martin Fontána pro téma Doručování zásilek
    No já jsem měl to štěstí, že když tu byl doručovatel tak jsem byl vynes odpadky a koukám, že je o několik domů dál. Když mě viděl zacouval k nám, vytáhl lístek a balík, že má pro nás zásilku. Když jsem podepisoval převzetí, všiml jsem si, že na listu bylo už před vypsáno "příjemce nezastižen". Když jsem se ho ptal co to znamená, něco říkal, že si to jen předvyplnil. :woohoo:


  • Příspěvky: 15
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • Provozovatelem portálu Nela.cz je Nela Media, z. ú. Nejedná se o oficiální stránky obce. Obsah těchto stránek může být šířen pouze v souladu s licenčními podmínkami.

    Kontakty, redakce, licence