Služby České pošty

04. bře 2015 15:08 #1 od Nela.cz
Služby České pošty vytvořil uživatel Nela.cz
Výhledově chceme připravit článek na téma kvality služeb České pošty. Pokud byste se chtěli podělit o své zkušenosti s poštou, budeme moc rádi. Jde nám teď zejména o doručování zásilek v posledním roce (rozvoz zajišťuje kralupská pošta), ale můžete se samozřejmě vyjádřit i ke službám pošty v Nelahozevsi. Pište sem na fórum nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Děkujeme.


  • Příspěvky: 6
  • Přijato poděkování: 2

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • 04. bře 2015 22:26 #2 od Soňa Brunnerová
    Dobrý nápad! Třeba Zpravodaj nedorazil všem... Nám dodnes ještě nedorazil...


  • Příspěvky: 1
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • 06. bře 2015 11:24 #3 od Anonym
    Odpověděl Anonym pro téma Služby České pošty
    Jak se vyjádřit a neurazit?
    Několikrát se mi stalo, že po tom, co jsem si musel vyřešit volno z práce jen kvůli místní poště, abych si mohl vyzvednout zásilku do vlastních rukou, jsem přijel na poštu a na dveřích se dočetl, že zrovna teď je výjimečně z technických důvodů zavřeno. Jak jsem pochopil ze stránek obce, toto se stává poměrně často (23.2., 25.2., 27.2. apod.)
    Když už si člověk zařídí práci z domova a chce na poštu zajít v době oběda, je opět zavřeno kvůli nezbytné přestávce.
    Z toho důvodu hodnotím svou zkušenost s poštou v Nelahozevsi značně negativně. Otevírací doba vůbec nereflektuje fakt, že část obyvatel pracuje mimo Nelahozeves.
    Přitom by stačilo alespoň jeden den v týdnu např. neotevřít dopoledne a mít místo toho otevřeno nejméně do 19:00, ideálně 20:00. Potom také danou otevírací dobu dodržovat, protože není normální před návštevou pošty hledat na internetu, jestli jestli je zrovna náhodou otevřená.
    Mám ale dojem, že v tomto ex-socialistickém podniku dodnes nikdo nepřemýšlí, co by vlastně potřeboval klient. Prodej stíracích losů bych např. oželel.
    • Anonym



  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: 28 lis 2020
  • 06. bře 2015 12:39 #4 od Anonym
    Odpověděl Anonym pro téma Služby České pošty
    Mám nejspíš podobnou zkušenost. Pokud sedíte doma na zadku a koukáte do zdi, čekáte až přijede pošťák, je všechno v pořádku. Ale nedejbože, musíte-li osobně na pobočku. To je pak zážitek na čtyřikrát, protože 3x máte smůlu.

    Anonym napsal: Jak se vyjádřit a neurazit?
    ....

    • Anonym



  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: 28 lis 2020
  • 15. bře 2015 21:45 #5 od Martin Fontána
    Odpověděl Martin Fontána pro téma Služby České pošty
    Nedávno jsme čekali balík, jelikož jsme mohli sledovat kde je na internetu. A ten den jsem musel na poštu. Jelikož tam byla fronta tak jsme jel vyřídit jiné věci a vrátil jsem se tam po hodině. fronta tam nebyla, vyřídil jsem svou věc a zeptal se na balík bylo mi odpovězeno, že balíky se právě rozvážejí. Tak jsem sedl do auta a jel jsem domu. Cestou jsem potkal dodávku jak se vrací na poštu. Dojedu domu a koukám ve schránce, že nebyl nikdo doma a že si balík máme vyzvednout na poště. Jenomže manželka je doma na mateřské s (tenkrát byla ještě v šetinedělí). tak jsem se ji zeptal jestli nikdo zvonil. A ona, že nikdo nezvonil. Tak jsem sedl do auta a jel jsem opět na poštu. U pošty stála dodávka. Lidi v dodávce pohodlně posazený. Když jsem se jich zeptal jestli náhodou nerozváželi náš balík, tak odpověděli ano to byl náš poslední balík a zvonili jsme tam. A že balík mám na poště. (Nějak rychle ??) Jdu tedy opět na poštu vyzvednou tedy ten balík. Paní za okýnkem dlouho balík hledala až ho našla na dně krabice s balíky (Jak se dostal na dno, když ho právě přivezli?).


  • Příspěvky: 15
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • 21. bře 2015 23:01 #6 od Pamětník
    Odpověděl Pamětník pro téma Služby České pošty
    Něco o rozvážení balíků by Vám mohl říct Nelahozeveský Křišťan, který třeba léta rozvážel balíky v Kralupech. Nicméně, dělal jsem před lety u pošty taky, tak na vysvětlenou:

    Ta technologie doručování třírozměrných předmětů se zas tak moc nezměnila, ale došlo k centralizaci. To znamená, že balík se už povětšinou nedoručuje na malou loklání poštu, ale jede vozidlo z Kralup nebo přímo z Mělníka.

    Buďte si jisti, že pošták se každé zásilky milerád zbaví!!! Problém je v tom, že vesničtí pošťáci v minulosti dobře věděli, kde kdo bydlí, kde ten či onen pracuje, ke komu chodí na kus řeči, kdo je hluchý, komu nezvoní zvonek, kde komu lze co nechat (náhradně doručit), atd. atd.

    Tyhle infce mobilním pošťákům chybí! O nefungujících zvoncích bych Vám hohl něco povídat, každý byl určitě doma a každému to prý nádherně zvoní, nikdo chybu na zařízení nepřizná! Takže panstvo, občas si fakt otestujte zvonky!

    Pozor, dnes jsou zvonky často bezdrátové a v těch je třeba měnit baterka. Ideálně alespoň jednou za rok, tedy pokud nemáte doma příslušný měřák! Jak baterka slábne, stačí když si manželka vezme zvonek s sebou na žehlení do prádelny v suterénu a signál neprojde.

    A jinak pošťáci se řídí Poštovní řádem, resp. Poštovním zákonem, a ten také ukládá adresátům určité povinnosti! Třeba na schránku i zvonek uvést jména všech členů domácnosti, pokud jsou odlišná, jméno ev. firmy na tomtéž sídle, v případě živnostníka (podnikatele) i případný dodatek k jménu podnikatele, pokud je odlišný od vlastního jména.

    Problémem jsou dnes různé nečekané dobírky a občas i záhadné dobírky, dopisy různých rádoby úřadů apod. Každý pošťák musí věřit zvonku že funguje, někdo má taky dnes už jen světelnou signalizaci atd. Hlavně po zavonění je třeba ihned reagovat nebo aspoň se ozvat z okna, že jdete! Déle než tři minuty nikdo nečeká.

    Takže pošťák se Vašeho balíků fakt rád zbaví! Problém může být se zásilkami do vl. rukou, kde zas nemůže pošťák zásilku doručit (předat) dalším osobám z rodiny, a to i kdyby moc a moc chtěly.

    Jinak ty návrhy, aby pošta fungovala do večera do sedmi nebo osmi, to není ani v Kralupech, kde je otevřeno do šesti večer na hlavní!
    • Pamětník



  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: 28 lis 2020
  • 24. bře 2015 18:05 - 24. bře 2015 18:07 #7 od Martin Fontána
    Odpověděl Martin Fontána pro téma Služby České pošty
    Dovolím si reagovat, zvonek funguje, je drátový a hned jsem ho ten den zkoušel, abych zbytečně neosočoval doručovatele. Sám jezdím ke klientům a vím jak je někdy klienta kontaktovat.(Neoznačené zvonky atd.) Prostě tentokrát se to panu doručovateli nemohl nechat, že nikdo nebyl doma vše se odehrálo cca 15 minut. Co jsem potkal dodávku odjíždějící dolu z Lešan do Nelahozevce a muj dotaz dole u pošty, proč u nás nezvonili.


  • Příspěvky: 15
  • Přijato poděkování:

  • Pohlaví: Neuvedeno
  • Narození: Neznámé
  • Poslední změna: 24. bře 2015 18:07 uživatelem Martin Fontána.

    Provozovatelem portálu Nela.cz je Nela Media, z. ú. Nejedná se o oficiální stránky obce. Obsah těchto stránek může být šířen pouze v souladu s licenčními podmínkami.

    Kontakty, redakce, licence